مانلیمانلی، تا این لحظه: 11 سال و 1 ماه و 11 روز سن داره

مانلی

سونوگرافی اول

1391/6/19 22:10
نویسنده : مامان زری
178 بازدید
اشتراک گذاری

مامان جون امروز من و بابا برای بار اول رفتیم سونو تا چشممون به جمالت روشن بشه, خیلی نگران بودم تا 

نوبتمون بشه کلی استرس گرفته بودم , نوبتمون که شد دیگه دل تو دلم نبود تونستیم صدای قلبت رو که

قشنگترین صدایی بود که میشنیدیم, رو بشنویم.

از خوشحالی اشکم در اومده بود و نمی تونستم جواب دکتر رو بدم که پرسید اولین بچه شماست؟؟؟

بابا هم خیلی خوشحال بود و فیلم میگرفت از صدای قلبت و تصویر سونوگرافی.

اون موقع 7 هفته داشتی و 11 میلیمتر بودی, دکتر قلب کوچیکت رو هم نشونمون داد. 

خیلی روز قشنگی بود تا رسیدیم خونه چند بار فیلم سونو گرافی رو دیدیم و ذوق کردیم. البته شام بابایی 

من رو به شام دعوت کرد و باز جشن گرفتیم.

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

dayan
3 آبان 91 15:19
استر جونم یعنی وقتی منم بخوام بیام تو این دنیا اول این شکلیم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مانلی می باشد