مانلیمانلی، تا این لحظه: 11 سال و 28 روز سن داره

مانلی

نیمسال زندگیت مبارک

1392/7/19 16:35
نویسنده : مامان زری
353 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز شش ماهت تموم شد و باز واکسن :(

شب نخوابی، استامینوفن، تب سنج، مرکز بهداشت خدای من

تنم میلرزه وقتی به روز واکسنت نزدیک میشیم. شب قبلش از استرس نخوابیدم و تا چشمم میرفت روی

هم کابوس میدیدم .

منتظر شدم بیدار بشی ولی خوابت سنگین بود. پدر هم که ساعت ١ شب رسیده بود و طفلی خسته

بود ازبس بالای تخت تو رژه رفتم بیدار شد و منتطر موند تا بیدار بشی.

ساعت ٨ بیدار شدی و رفتیم بهداشت و توی دو تا رونت واکسن زدن ولی خدا رو شکر تا پدر بغلت کرد

اروم شدی و حتی پاهات درد نمیکرد ولی متاسفانه بخاطر تحریم قطره فلج اطفال رو نداشتن برگشتیم

خونه و پدر هم رفت بیرون.

من چند جایی تلفن زدم تا یک بهداشت رو پیدا کردم که هنوز قطره فلج اطفال داشتن و من زود آژانس

گرفتم و رفتیم قطره رو خدارو شکر به زور ریختن تو دهنت.

هر چهار ساعت استامینوفن دادم که تب نکنی و خداروشکر این کابوس رو هم به سلامتی رد کردیم.

این هم عکست بعد واکسن وزنت ٧٨٠٠ بود قدت ٧٠.٥

این هم عکس شب که شمعای ٦ ماهگی تو من و پدر فوت کردیم قربون ذوق کردنت برای شمعا

مادر واست پکیج باما سفارش داد که امروز رسید که همون هدیه من بود.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

الهام
22 مهر 92 15:25
تولد 6 ماهگیت مبارک عزیزم
مامان دنیا
17 دی 92 14:55
سلام عزیز دلم خوبی مانلی جونم خاله ماشالا روز به روز با نمک تر میشی ایشالا همیشه شاد و خوشبخت باشی
nice.design
28 دی 92 19:31
وای خدااااا این عکسی که لباسش قرمزه خوش ژست و نازههههه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مانلی می باشد